بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


و .... خداحافظ تا سالی دگر .... خداحافظ

http://esesclub.com/public/album_photo/cf/27/03/321ab_62b3.jpg?c=18e5

الوداع روزنامه تنبل ولی دوست داشتنی من!
شاید خواندن نوشته ای در مورد یک روزنامه و حاشیه ها و ماجراهای که با آن در طی یک و یا چند سال تجربه  کردی و دغدغه اصلیت بوده در این روزهای که مردم در شرایط بد اقتصادی سال 91 را به پایان می برند،خریداری  نداشته باشد.اما چون بنده حدود16،17 سالیست با این روزنامه هوادارای همراه بوده ام یک حس نوستالژی خاصی به این روزنامه دارم،پس مجبورم برای دل خودم برایش بنویسم!
نمیخواهم حالا که آخرین شماره این روزنامه را از دکه روزنامه فروشی خریدم در مورد نقاط ضعف و یا مثبت آن  صحبت کنم و احیانا به قول بعضی ازدوستان غربزنم.منتهی در سال 91  با توجه به سیلقه ای که داشتم سعی کردم در روزنامه استقلال جوان زیاد سهمی نداشته باشم و فقط همانند همان 1.5 دهه ی که همراهش بودم صرفا نقش یک مخاطب پر و پا قرصش را بازی کنم و دیگر از  کاستی ها و کمیتها صحبتی نکنم.
اعتقاد دارم انتقاد کردن از هر موضوع و یا کسی کار بسیار ساده و راحتی می باشد!اما انتقاداتی که از سر دلسوزی  و تعصب صورت بگیرد را باید با آ ب طلا نوشت و قابشان کرد.مثلا می توانیم از روزنامه استقلال جوان در این  روزها انتقاد کنیم که مگر سال به پایان رسیده که شما آخرین شماره خود را در روز 26 اسفند ماه کار کردید و  سپس وعده دیدار به 14 اردیبهشت سال آینده را دادید!؟آیا مگر استقلال در 28 اسفند یک بازی از لیگش را نبایستی  انجام دهد؟پس رسالت رسانه ای،حمایتی شما کجا رفته است؟!
چرا مخاطبین و تیم محبوبتان را در آخرین دیدارش در سال 91 تنها گذاشتید؟به کجا چنین شتابان؟و ...
.بگذریم...

http://esesclub.com/public/album_photo/cd/27/03/321a9_a786.jpg?c=f3eb


خدا را شاکرم که توانستم در دومین سال در دهه 90 باز هم همراه روزنامه استقلال جوان باشم.شاید در طی روزهای سال 91 با نوشته هایم،انتقاداتم دلی را رنجانده باشم،شاید بدون آنکه غرضی داشته باشم باعث آزرده  خاطر شدن کس یا کسانی شده باشم،اما در همین مطلب اعلام میکنم اگر بنده با نوشته هایم باعث ناراحتی و آزرده  خاطر شدن کسی شدم،هیچ غرض و مرضی در کار نبوده و فقط به دلیل آنکه هر چه در دلم می گذشته و آنها راابتدا  به زبان و سپس به صفحه کیبورد سپرده بودم،آنگونه شد که شما دیدید یا خواندید!لذا از تمام دوستانی که از بنده ناراحتی به دل گرفتن به صورت رسمی و غیر رسمی! عذرخواهی میکنم و همچنین اعلام می کنم بنده نیزازهیچ شخصیت حقیقی و یا مجازی ناراحتی یا کینه ای به دل نگرفته ام _ نهایت دلخوری من از هر چیزی بیش از چند  ساعت به طول نمی کشد_خدایا سپاسگذارم بابت اینکه یکسال دیگر توانستم  روزنامه استقلال جوان را تمام و کمال  در آرشیو همیشگی ام بایگانی کنم و حتی یک نسخه آن را نیز از دست ندهم!
امیدوارم در سال آینده نیز به بنده توفیق دهی تا بتوانم این روند 16،17 ساله ام را ادامه دهم و بازهم همراه این  یار قدیمی خود باشم.
و... حرف آخر:در طی این سالها مدیران تحریریه ،نویسندگان وعکاسان بسیاری آمدند و رفتند،اما من هم استقلالی ماندم  و هم استقلال جوانی.
پیشاپیش ضمن خسته نباشید به کلیه اعضا و پرسنل روزنامه استقلال جوان سال نو را به آنها تبریک عرض میکنم و  امیدوارم در سال آینده در این روزنامه هواداری تیترها و مطالبی در وصف قهرمانی های تیم محبوبم،بخصوص  قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ببینم. 

    یا علی _امیر پسر آبی تنها   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 12 / 1391برچسب:روزنامه استقلال جوان,امیرخادم,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com